Kwaliteit & klacht

Kwaliteit

Peuterspeelzaal Madelief werkt binnen het kader van de 'verordening kwaliteitsregels peuterspeelzalen' van de Gemeente Middelburg. Minstens een maal per jaar voert een medewerker van GGD Zeeland een controle uit op naleving van deze verordening. Deze inspecties zijn vooral gericht op hygiëne en veiligheid.

Sinds de wet innovatie en kwaliteit kinderopvang (1 januari 2018) heeft elke peuter een mentor, wordt de ontwikkeling structureel gevolgd, is elke pedagogisch medewerker in het bezit van het diploma kinder- EHBO en is er een Beleidsplan veiligheid en gezondheid. Wij bieden emotionele veiligheid, bevorderen de persoonlijke competentie, bevorderen de sociale competentie en de socialisatie van kinderen door overdracht van algemeen aanvaarde normen en waarden.

Klachtenreglement

U maakt als ouder/verzorger gebruik van Peuterspeelzaal Madelief. Onze medewerkers doen hun best om u en uw kind(eren) zo goed mogelijk en volgens gemaakte afspraken van dienst te zijn. Als u over die dienstverlening niet tevreden bent of klachten heeft, zijn onze medewerkers graag bereid daarover met u te praten om tot een oplossing te komen.

Conform de Wet Klachtenrecht Cliënten zorgsector zijn wij als organisatie gehouden een regeling te treffen voor de behandeling van klachten. Een klacht kunt u schriftelijk indienen.

Als er een klacht is proberen we deze eerst intern op te lossen. Als deze naar uw inzicht niet naar tevredenheid is opgelost, kunt u de klacht buiten Peuterspeelzaal Madelief indienen bij de ZcKK (Zuid-Hollandse centrale Klachtencommissie Kinderopvang)


© 2018 Peuterspeelzaal Madelief
Willem Arondeusstraat 59
4333 DD Middelburg
Telefoon: 0118 617193
Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

Creatie: De Jong One!

logobloem